Page Footer onder Flex Grid

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
joostenw
 
 
Posts: 61
Joined: Wed Nov 28, 2012 4:12 pm
Location: Millingen aan de Rijn
Contact:

Page Footer onder Flex Grid

Post by joostenw »

Ik ben voor het eerst aan de slag gegaan met Flex Grid, maar loop tegen een probleem aan.

De Flex Grid heb ik ingsteld op een breedte van 1200, maar ik wil daaronder een pagefooter over de volle breedte hebben.

Dat lukt in principe maar de pagefooter sluit niet op de Flex Grid aan. Er ontstaat een witmarge van zo'n 10 cm tussen Grid en Pagefooter.

Hoe los ik dit probleem op?
User avatar
Pablo
 
Posts: 21575
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: Page Footer onder Flex Grid

Post by Pablo »

Heb je de page footer ingesteld op 'floating'?
joostenw
 
 
Posts: 61
Joined: Wed Nov 28, 2012 4:12 pm
Location: Millingen aan de Rijn
Contact:

Re: Page Footer onder Flex Grid

Post by joostenw »

Als ik hem op floating instel verschijnt ie halverwege de pagina dwars de de Flex Gird heen.
User avatar
Pablo
 
Posts: 21575
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: Page Footer onder Flex Grid

Post by Pablo »

Heb je de pagina lengte hebt aangepast?
De footer wordt in de workspace altijd onderaan de pagina weergegeven.
joostenw
 
 
Posts: 61
Joined: Wed Nov 28, 2012 4:12 pm
Location: Millingen aan de Rijn
Contact:

Re: Page Footer onder Flex Grid

Post by joostenw »

Voorheen werkte het zo dat de pagefooter aansloot op de gegevens die daarboven stond (bij gebruikmaking van layout grid), dat is volgens mij ook de functie van een pagefooter.

De paginalengte aanpassen is een halve oplossing omdat ik op de betreffende pagina gebruik maak van een accordion selectie optie. Op moment dat de accordion wordt aangeklikt, en daardoor uitvouwt, schuift de onderstaande information verder naar onderen over de pagefooter informatie.
User avatar
Pablo
 
Posts: 21575
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: Page Footer onder Flex Grid

Post by Pablo »

Wanneer je de page footerrin stelt op 'floating' dan zal deze aan het einde van de content worden geplaatst. Er vanuitgaande dat alle andere content ook floating is natuurlijk.
Dit is niet anders dan bij layout grids.
joostenw
 
 
Posts: 61
Joined: Wed Nov 28, 2012 4:12 pm
Location: Millingen aan de Rijn
Contact:

Re: Page Footer onder Flex Grid

Post by joostenw »

Alles staat ingesteld op floating, behalve de pagefooter zelf die heb op default staan.
Als ik de pagefooter op floating instel, verschijnt de pagefooter in het midden van de pagina.
User avatar
Pablo
 
Posts: 21575
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: Page Footer onder Flex Grid

Post by Pablo »

Alles staat ingesteld op floating, behalve de pagefooter zelf die heb op default staan.
Dat is niet juist.
Als ik de pagefooter op floating instel, verschijnt de pagefooter in het midden van de pagina.
In de workspace, wordt de footer wordt weergegven aan het einde van de (workspace) lengte. Je kunt deze aanpassen in de pagina eigenschappen.
Wanneer je de pagina publiceert dan wordt deze achter alle andere floating content geplaatst.
Post Reply