mobiele pagina

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
lightpower
 
 
Posts: 6
Joined: Fri Aug 30, 2019 7:37 am

mobiele pagina

Post by lightpower »

Ik heb met de breakpoint een mobiele pagina aangemaakt, zoals je ook andere breakpoints kunt toevoegen.
Nu heb ik gedacht dat alleen als je op de default pagina iets veranderd dat het dan op alle pagina's aangepast wordt, en dat je op de andere pagina's wel iets kunt veranderen zonder dat dat overal gebeurd.

Maar ook als ik op mijn 320 breakpoint pagina iets verander gebeurd dat ook op de overige breakpointpagina's.
Mijn paginakop en afbeelding zijn te groot voor deze mobiele pagina dus wilde ik die op alleen deze pagina verwijderen omdat google de pagina afkeurt zoals hij nu is.
ook al staat de afbeelding buiten de ingestelde paginagrootte van 320.
Dat zou toch niet te zien mogen zijn?
ik heb ook geprobeerd om de pagina's afzonderlijk te vergrendelen zodat ze niet mee veranderen maar dat werkt ook niet zoals ik zou wilen, je kan alleen alle breakpoints vergrendelen of geen een.
www.tarotkaartlezingen.nl
User avatar
Pablo
 
Posts: 21713
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: mobiele pagina

Post by Pablo »

Breakpoints zijn geen afzonderlijke pagina's. Het is dezelfde pagina, dus alle objecten (en hun instellingen) worden gedeeld.
Als je een object verwijdert dan wordt deze van alle breakpoints verwijderd.

Je kunt wel objecten verbergen in een breakpoint.

Gerelateerde FAQ:
http://www.wysiwygwebbuilder.com/forum/ ... 27&t=63837
lightpower
 
 
Posts: 6
Joined: Fri Aug 30, 2019 7:37 am

Re: mobiele pagina

Post by lightpower »

Als eerste bedankt voor je antwoord, helaas kan ik er niet mee wat ik zou willen.
Maar nu heb ik een mobiele pagina gemaakt via de site manager, die heeft dus automatisch de juiste afmetingen.
Ik heb hem geupload maar hij wordt niet gezien op internet, onze telefoon ziet hem niet, alleen de normale van de desktop of de tablet.
Die moet je dan heen en weer schuiven en dat werkt ook niet.
ik kan toch moeilijk op die pagina een link naar de mobiele pagina gaan zetten.
Dus hoe past die pagina in mijn index zodat je hem ziet als je je telf gebruikt om naar mijn site te gaan?
User avatar
Pablo
 
Posts: 21713
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: mobiele pagina

Post by Pablo »

Een browser kan niet automatisch een mobile pagina vinden. Hiervoor heb je een redirect script nodig.

Je zou bijvoorbeeld deze extensie kunnen gebruiken:
http://wysiwygwebbuilder.com/pageredirect.html
User avatar
basstuuk
 
 
Posts: 148
Joined: Fri Apr 03, 2009 10:55 am
Location: Zoetermeer
Contact:

Re: mobiele pagina

Post by basstuuk »

waarom maak je je pagina niet met layout Grid die schaalt vanzelf.
De layout is heel eenvoudig.
Groet Bas :D
Post Reply