externe bestand en path wordt gewijzigd door versie 15

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
Gerard
 
 
Posts: 13
Joined: Tue Nov 29, 2011 9:41 am

externe bestand en path wordt gewijzigd door versie 15

Post by Gerard »

in versie 14 en natuurlijk ook in Versie 15 gebruik ik altijd een bibliotheek aan php bestanden die ik maar op 1 plek hoeft bij te houden
bij het toevoegen van een extern bestand wijzigde ik eenmalig het pad naar de bibliotheek
ik kon dan vanuit elke WYSIWYG project een en dezelfde bestand aanklikken en wijzigen.
nu kom ik eindelijk achter dat WYSIWYG versie 15 constant het padnaam wijzigt indien je afsluit of tussendoor opslaat.
dit was in versie 14 niet
in versie 14 had ik in opties "bestanden laten beheren door WYSIWYG" aan staan
zo ook in versie 15 maar eenmaal gewijzigt blijft die het naar lokale map zetten
op zich vind ik het prima als WYSIWYG de bestanden beheert (behalve de php bestanden waarvan ik het padnaam aanpast in eigenschappen)
de ID's worden dan juist geconfigureert(uniek) en de bestandsnamen worden beheert
nu ik het vinkje dan maar uitgezet hebt krijg ik nu een heleboel foutmeldingen van dubbele id's en bestandsnamen die niet geldig zijn.

Hoe krijg ik nu voor elkaar dat die net als in versie 14 eenmaal bestandspad gewijzigt hebt deze vast blijft houden en dat toch de overige bestanden beheert worden?
User avatar
Pablo
 
Posts: 21575
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: externe bestand en path wordt gewijzigd door versie 15

Post by Pablo »

Wanneer de optie "bestanden laten beheren door WYSIWYG" aan staat dan worden alle bestanden naar de project map gekopieerd.
Dat sommige bestanden niet werden gekopieerd was een fout in WB14, dat is nu opgelost. Dit kan niet ongedaan gemaakt anders worden andere gebruikers hier ook door beinvloed. het werkt nu zoals het is bedoeld.

Als je dit niet wilt kun je de optie uitzetten. Dit heeft geen invloed op IDs of ongeldige bestanden, dat heeft er niets mee te maken.
Gerard
 
 
Posts: 13
Joined: Tue Nov 29, 2011 9:41 am

Re: externe bestand en path wordt gewijzigd door versie 15

Post by Gerard »

Het is natuurlijk logisch dat onder alle ook alle bestanden mee worden bedoelt.
Die fout in WB14 kwam mij dan wel goed uit.
ik kreeg ineens op een pagina een rits van dubbelle id's en ongeldige bestandsnamen van afbeeldingen nadat ik de optie WB bestanden laten beheren op uit
ik heb nu een nieuwe pagina opgebouwd met kopieren en plakken en ben het nu kwijt
wel aangevinkt dat WB de bestanden mag beheren
ik zal nogmaals deze optie uitzetten om te zien of het nu wel wegblijft
in ieder geval bedankt voor je snelle antwoord.
Post Reply