Conflict items op mijn pagina's

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
Nanno

Conflict items op mijn pagina's

Post by Nanno »

Hoi Pablo,

Ik ben mijn website aan het nalopen en controleren op fouten en nou blijk ik een error te hebben van items die ik nergens terug zie. Volgens WWB17 zijn het verborgen objecten, maar in de ObjectManager kom ik ze helemaal niet tegen.
Als ik het grid weghaal, of de items uit het veld haal dan kan ik er ook niet bij. Als ik het grid verplaats, blijven ze op de achtergrond staan en vallen weg als ik het grid verder verplaats.

Wat kan dit zijn en hoe los ik het op?

Image
Nanno

Re: Conflict items op mijn pagina's

Post by Nanno »

Dit op een andere pagina... De items die een error geven bevinden zich helemaal niet in de ObjectManager...

Image
crispy68

Post by crispy68 »

Are they on a master page?
Pablo

Post by Pablo »

Heb je geprobeerd in de Object Manager te zoeken op het desbetreffende object (Search)?
Nanno

Post by Nanno »

Only one for the menu...

Image

Image
Nanno

Post by Nanno »

Pablo wrote: Sun Mar 13, 2022 1:51 pm Heb je geprobeerd in de Object Manager te zoeken op het desbetreffende object (Search)?
Nou ja zeg, dat is apart, met zoeken kom ik ze ineens wel tegen en dan kan ik ze verwijderen.
Sneller opgelost dan ik dacht....

Thanks
Nanno

Post by Nanno »

Dan gelijk nog een klein vraagje...

Bij Pagina eigenschappen heb ik ooit eens een afbeelding gebruikt en later een effen achtergrond genomen.
Nu heb ik deze pagina vele malen gedupliceerd en nu blijft in de Asset Manager de afbeelding gelinkt staan.

Als ik naar de pagina eigenschappen ga en kies bij afbeelding, dan zie ik de link gelijk staan, als ik deze verwijder en weer de achtergrond op effen zet, is het probleem opgelost. Maar kan dit sneller voor de andere 40 pagina's?
Nanno

Post by Nanno »

Nanno wrote: Sun Mar 13, 2022 2:27 pm Dan gelijk nog een klein vraagje...

Bij Pagina eigenschappen heb ik ooit eens een afbeelding gebruikt en later een effen achtergrond genomen.
Nu heb ik deze pagina vele malen gedupliceerd en nu blijft in de Asset Manager de afbeelding gelinkt staan.

Als ik naar de pagina eigenschappen ga en kies bij afbeelding, dan zie ik de link gelijk staan, als ik deze verwijder en weer de achtergrond op effen zet, is het probleem opgelost. Maar kan dit sneller voor de andere 40 pagina's?
Ik heb het al gevonden via Pagina -> Pagina Eigenschappen en alles op default zetten.
Nanno

Post by Nanno »

Pablo,

Zeer apart dit fenomeen...

Op 30 pagina's had ik meerdere zwevende items die ik inderdaad enkel via search tegenkwam. Ze kwamen aan het licht toen ik de optie 'Verborgen objecten weergeven' bij beeld had ingesteld. Maar ook vele waren niet eens te zien of te selecteren in het werkveld.

Al met al, nu is alles weer opgeschoond en jawel, de VALIDATIE van mijn formulieren werkt ineens weer naar behoren. Ik heb hier wezenloos mee lopen stoeien. Misschien handig voor je om te weten als je dit probleem eens gemeld krijgt.
Pablo

Post by Pablo »

Wanneer een object geen 'parent' heeft dan kan de Object Manager deze niet in de structuur weergeven.
Dit kan voorkomen als je bijvoorbeeld een kolom van een layout grid verwijdert zonder deze eerst leeg te maken.
Post Reply