Hallo,
Ik heb een extension ZOOMPLUS van een 3e partij. Het lukt niet om deze werkend te krijgen. Heeft iemand een oplossing?
Ik heb WWB20 opnieuw op een nieuwe laptop geinstalleerd. De extensions staan in Documenten/WYSIWYG BUILDER/System/Extensions. Maar zie deze niet in WWB20 als extensie staan.
Extension vraag
- BaconFries
-
Re: Extension vraag
Due to the extension being third party there is no support. It could be your AV is blocking it or maybe you have to many extensions installed. One other reason is the file extension name of extension is .uwbx and not .wbx or both are installed please remove the .uwbx and then restart the software.
- Pablo
Misschien heb je de system folder (in Tools-> Options -> Files & Folders) aangepast en staan alle andere extensies in een andere map?
-
-
Hallo,
Dank voor de reactie. Het probleem is inmiddels opgelost. Het had te maken met een aanpassing die ik moest doen via extension builder.
Nogmaals dank
Groet Gerrie
Dank voor de reactie. Het probleem is inmiddels opgelost. Het had te maken met een aanpassing die ik moest doen via extension builder.
Nogmaals dank
Groet Gerrie
-
-
Had dat ook laatst met een oudere extension. WWB20 pakt ze niet altijd vanzelf op. Gewoon via Extension Manager even importeren, dan zou ‘ie moeten verschijnen. En zorg dat je echt de juiste versie van de extension hebt voor v20, anders zie je ‘m sowieso niet