Checkbox for GDPR beleid

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
Proteus

Checkbox for GDPR beleid

Post by Proteus »

Ik heb een formulier gekoppeld aan een EMS en ik wil graag een checkbox toevoegen om subscribers eerst akkoord te laten gaan met ons GDPR beleid, alvorens ze zich kunnen inschrijven voor onze nieuwsbrief.

Ik probeerde bij conditions "checked" (enable/trigger change) "Form1" maar beide actions werken niet.

Wat doe ik verkeerd?
Proteus

Re: Checkbox for GDPR beleid

Post by Proteus »

Ik heb het ondertussen werkende gekregen door form te veranderen naar button.

Probleem nu is dat wanneer de subscriber niet de checkbox vinkt, er ook geen waarschuwing komt zoals aangegeven bij validate.
Pablo

Post by Pablo »

Je kunt via conditions de 'submit' button activeren via een checkbox.
https://wysiwygwebbuilder.com/conditions.html
wwonderfull

Post by wwonderfull »

Als je me een demo-bestand geeft, kan ik je daar misschien mee helpen. Ik heb het eerder gedaan. Je kunt het op 2 manieren doen. Ten eerste toont u het GDPR-beleid in een tekstgedeelte en daarna plaatst u een 'Flip-Switch' onder het tekstgedeelte - waar staat 'Ik lees en ga akkoord' en die waarde van verbergen zal wisselen en het abonneervak ​​weergeven . Maar zorg ervoor dat het abonneervak ​​vanaf het begin verborgen is, alleen de "(Ik lees en ga akkoord) Flip-Switch" kan het abonneervak ​​tonen.
Als je het moeilijk vindt om dat te begrijpen, geef me dan de demo van één pagina en ik stuur je het voltooide werk.
Post Reply