Hallo Pablo,
Het is nu mogelijk om in WB17 video's te laden in een layout grid. Op lokaal niveau gaat dit ook, Maar na het uploaden op de server kan het bestand niet gevonden worden daar als locatie het interne pad binnen de computer wordt vastgehouden in de geproduceerde HTML
<div id="LayoutGrid2-video"><video src="D:\A.Wil\1. francoise responsive 2\francoise responsive 2\francoise_start3.webm" autoplay loop muted playsinline></video>
Na handmatige aanpassing werkt het wel:
<div id="LayoutGrid2-video"><video src="francoise_start3.webm" autoplay loop muted playsinline></video>
Misschien kan jij dit aanpassen,
alvast bedankt.
video in Layout grid wordt niet geladen van de server
Re: video in Layout grid wordt niet geladen van de server
Dit probleem is al opgelost in the laatste build (October 15, 2021):
https://www.wysiwygwebbuilder.com/download.html
https://www.wysiwygwebbuilder.com/download.html
Bedankt, ik had nog geen melding gekregen bij opstarten voor deze update
Ik zie alleen de update van 8 okt, 17.0.2 en die staat er bij mij op
De laatste update is van 15 oktober, 2021.
Dit is een 'hot-fix', deze is nog alleen in het Engels beschikbaar.
Dit is een 'hot-fix', deze is nog alleen in het Engels beschikbaar.
Kijk, daar heb ik dus nog niets aan, dus nog even afwachten. Is het al bekend wanneer deze verschijnt.
Meestal wordt de officiale update op Vrijdag uitgebacht.
De NL software is extact hetzelfde, alleen de geselecteerde taalmodule is Nederlands.
Je kunt dus de Englse versie in dezelfde map installeren (zonder eerst de NL versie te verwijderen) en dan werkt het ook.
Dat is niet helemaal waar...Kijk, daar heb ik dus nog niets aan,
De NL software is extact hetzelfde, alleen de geselecteerde taalmodule is Nederlands.
Je kunt dus de Englse versie in dezelfde map installeren (zonder eerst de NL versie te verwijderen) en dan werkt het ook.
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik wist niet dat je een Engelse update over de Nederlandse heen kon installeren. De software blijft dan dus gewoon in het Nederlands werken.