Na installatie van V17 zijn mijn dividers weg ???
Dus de vormen die je kan gebruiken onder of bovenaan een layoutgrid,,, als ik ga kijken in de map dan staan er nog meer 2 in namelijk
Curve 2.svg
en
water.svg
alle andere zijn verdwenen blijkbaar????
Waar kan ik deze terug vinden om te downloaden of zo?
Ook worden nu de websites waar ik andere dividers heb gebruikt verminkt opgeladen omdat de gebruikte dividers niet meer voor handen zijn...
Waar kan ik deze dividers weer ALLEMAAL downloaden?
Dank op voorhand.
Dividers weg? OPGELOST
Dividers weg? OPGELOST
Last edited by gibbel on Mon Nov 01, 2021 5:43 pm, edited 1 time in total.
Re: Dividers weg?
Opgelost,,,
Ik snap niet waarom met de installatie al deze dividers weg waren maar ik heb ze gelukkig nog uit een backup van mijn systeem kunnen terug halen.
Het probleem is wat mij betreft dus opgelost toch hoop ik dat bij een volgende update ik deze bestanden niet weer opnieuw ga verliezen?
Ik snap niet waarom met de installatie al deze dividers weg waren maar ik heb ze gelukkig nog uit een backup van mijn systeem kunnen terug halen.
Het probleem is wat mij betreft dus opgelost toch hoop ik dat bij een volgende update ik deze bestanden niet weer opnieuw ga verliezen?
Re: Dividers weg? OPGELOST
Er worden nooit bestanden verwijderd bij de installatie. Maar het kan zijn dat je een andere systeem folder hebt geconfigureerd, dan 'kijkt' de software niet in de juiste map.