upgrade problemen....?
upgrade problemen....?
als ik op deze pagina de bovenste kies:
kom ik op de 2Checkout pagina, maar bij WYSIWYG Web Builder - 17 en WYSIWYG web builder Plus - 17 , staat allebij een 1, met een totaal prijs van 104,67 euro...
maar ik wil voorlopig alleen de standaard, maar ik kan de plus versie niet op 0 zetten?
wat doe ik verkeerd?
kom ik op de 2Checkout pagina, maar bij WYSIWYG Web Builder - 17 en WYSIWYG web builder Plus - 17 , staat allebij een 1, met een totaal prijs van 104,67 euro...
maar ik wil voorlopig alleen de standaard, maar ik kan de plus versie niet op 0 zetten?
wat doe ik verkeerd?
Re: upgrade problemen....?
I don't see any issue. If I click on the link for the Basic version it only adds the basic version to the cart. If you are seeing both the basic and basic + then simply click on the gray X on the left to remove it from the cart.
I really don't have them, the gray X's, I mean
but this morning I try it again.... and now there was only 1.... so I buy it....
but now I get this by installing:
https://www.dropbox.com/s/omx2vcx7stz16 ... t.png?dl=0
but this morning I try it again.... and now there was only 1.... so I buy it....
but now I get this by installing:
https://www.dropbox.com/s/omx2vcx7stz16 ... t.png?dl=0
Last edited by Swets on Fri Nov 12, 2021 12:26 pm, edited 1 time in total.
Misshien staan er andere applicaties open?
Hersrt de computer en probeer het opnieuw.
Anders kun je ook de Microsoft bestanden apart installeren:
https://www.microsoft.com/en-us/downloa ... x?id=48145
Hersrt de computer en probeer het opnieuw.
Anders kun je ook de Microsoft bestanden apart installeren:
https://www.microsoft.com/en-us/downloa ... x?id=48145
Gelukt....
ik heb bij Apps en onderdelen Microsoft Visual C++ 2015 uninstall gedaan, daarna even ccleaner... en toen nogmaals WB17 geinstalleerd, en toen ging het goed....
ik heb bij Apps en onderdelen Microsoft Visual C++ 2015 uninstall gedaan, daarna even ccleaner... en toen nogmaals WB17 geinstalleerd, en toen ging het goed....
hmm toch nog niet helemaal goed....
ik dacht zal me homepage even uploaden, met WB17...
maar in dat window, waarin je kan zien wat hij aan het doen is zie ik niets?
en volgens mij doet hij niets meer ook....
https://www.dropbox.com/s/r4yipioxwi3ad ... 2.png?dl=0
nogmaals geprobeerd.... en toen zag het er goed uit.... zag in het window welke file hij aan het verzenden was....
dus ik dacht ,ik zal er een screenshotje van sturen....
maar toen ik WB17 minimalseerde , werd het boxje weer helemaal zwart... en als ik er met me muis overheen gaat zie ik een zandlopertje...
wel zie ik bij taakbeheer , bij me ethernet, dat hij nog steeds aan het verzenden is... dus ik zal hem nu eens een tijd door laten gaan... kijken wat er gebeurt....
ik dacht zal me homepage even uploaden, met WB17...
maar in dat window, waarin je kan zien wat hij aan het doen is zie ik niets?
en volgens mij doet hij niets meer ook....
https://www.dropbox.com/s/r4yipioxwi3ad ... 2.png?dl=0
nogmaals geprobeerd.... en toen zag het er goed uit.... zag in het window welke file hij aan het verzenden was....
dus ik dacht ,ik zal er een screenshotje van sturen....
maar toen ik WB17 minimalseerde , werd het boxje weer helemaal zwart... en als ik er met me muis overheen gaat zie ik een zandlopertje...
wel zie ik bij taakbeheer , bij me ethernet, dat hij nog steeds aan het verzenden is... dus ik zal hem nu eens een tijd door laten gaan... kijken wat er gebeurt....
Waarschijnliijk betekent dat gewoon dat de software druk bezig is met het uploaden van een groot bestand. Dat kan even duren en dan wordt het scherm niet geupdate.
Misschien heb je de backup functie aanstaan, zodat het project ook wordt geupload of misschien heeft je project een groot (video) bestand?
Misschien heb je de backup functie aanstaan, zodat het project ook wordt geupload of misschien heeft je project een groot (video) bestand?
nee ik heb Back-up niet aan staan....
en bij WB16 had ik dit niet.... nu zodra ik ga uploaden, word het mainscherm zwart, en het box
"publishing..."word ook niet ge-update en soms word ook die zwart.... dan is alles zwart, en ik heb geen idee wat hij op dat moment aan het doen is....
wel zie in taakbeheer, bij me ethernet verbinding dat hij nog steeds aan het uploaden is....
ook zie ik me processor niet boven de 3% komen... dus waar hij het dan zo druk mee heeft, dat het beeldscherm niet geupdate word?
https://www.dropbox.com/s/9hqfwf8t1gyjp ... 3.png?dl=0
en bij WB16 had ik dit niet.... nu zodra ik ga uploaden, word het mainscherm zwart, en het box
"publishing..."word ook niet ge-update en soms word ook die zwart.... dan is alles zwart, en ik heb geen idee wat hij op dat moment aan het doen is....
wel zie in taakbeheer, bij me ethernet verbinding dat hij nog steeds aan het uploaden is....
ook zie ik me processor niet boven de 3% komen... dus waar hij het dan zo druk mee heeft, dat het beeldscherm niet geupdate word?
https://www.dropbox.com/s/9hqfwf8t1gyjp ... 3.png?dl=0
okay.... hij upload wel gewoon....
als ik lang genoeg wacht, komt alles weer terug....
maar wat ik al eerder zei: bij WB16 had ik dat niet....
en nu wel.... en het is best lastig... want je heb geen idee of hij het nog doet...?
In taakbeheer zie je ook dat het programma niet meer reageerd?
en dat het mainscherm zwart word is niet zo erg, maar dat die box, met wat hij niet meer geupdate word vind ik wel lastig....
maar ben ik dan de enigste die dit heeft?
als ik lang genoeg wacht, komt alles weer terug....
maar wat ik al eerder zei: bij WB16 had ik dat niet....
en nu wel.... en het is best lastig... want je heb geen idee of hij het nog doet...?
In taakbeheer zie je ook dat het programma niet meer reageerd?
en dat het mainscherm zwart word is niet zo erg, maar dat die box, met wat hij niet meer geupdate word vind ik wel lastig....
maar ben ik dan de enigste die dit heeft?
Bij mij gebeurt hetzelfde.
Hoofdvenster wordt zwart. Het publicatie-venster zit vast en de statusregel daarin wordt niet geüpdate.
Publiceren loopt blijkbaar op de achtergrond verder. Als het publiceren gereed is komt het normale beeld weer terug.
Hoofdvenster wordt zwart. Het publicatie-venster zit vast en de statusregel daarin wordt niet geüpdate.
Publiceren loopt blijkbaar op de achtergrond verder. Als het publiceren gereed is komt het normale beeld weer terug.
Publiceren werkt niet anders dan in versie 16, er zijn hierin geen wijzingen aangebracht.
Heb je alle instellingen vergeleken?
Of misschien heb je het log level op 'warning' staan? In dat geval wordt het scherm alleen geupdate als er een fout is.
Heb je alle instellingen vergeleken?
Of misschien heb je het log level op 'warning' staan? In dat geval wordt het scherm alleen geupdate als er een fout is.
Prima, dat helpt.
Tenminste in de log level standen "info" en "all".
Ik kan nu de voortgang van het publiceren zien waarbij het programma-venster niet meer zwart wordt en het publiceer venster niet meer vast loopt
Bij de log level instelling "warning" blijft het probleem. Bij het publiceren met versie 16 was dit (ook met de "warning"-instelling) geen probleem.
Maar in ieder geval fijn dat de voortgang van het publiceren weer te zien is
Tenminste in de log level standen "info" en "all".
Ik kan nu de voortgang van het publiceren zien waarbij het programma-venster niet meer zwart wordt en het publiceer venster niet meer vast loopt
Bij de log level instelling "warning" blijft het probleem. Bij het publiceren met versie 16 was dit (ook met de "warning"-instelling) geen probleem.
Maar in ieder geval fijn dat de voortgang van het publiceren weer te zien is
Dat komt omdat in dat geval het scherm niet wordt bijgewerkt. De software gebruikt alle systeem resources om de bestanden zo snel mogelijk te uploaden.Bij de log level instelling "warning" blijft het probleem.
Dit werkt niet anders dan in versie 16, met dezelfde instellingen.
Bij mij werkt het perfect vanaf 27-9 versie 17 en ben bij versie 4 begonnen nog nooit geen problemen tegengekomen bij welke versie ook
Groet Bas

Groet Bas