Foto pagina met inlog/update mogelijkheid?
Foto pagina met inlog/update mogelijkheid?
Is er een mogelijkheid om binnen een website een fotopagina te maken waarop iemand (een beheerder) kan inloggen en foto's kan updaten (toevoegen/weghalen) binnen een vaste layout? Hebben we binnen WWB wellicht daar een tool voor? Of is daar CMS voor in te zetten?
Re: Foto pagina met inlog/update mogelijkheid?
Je kunt in de photo gallery ook de afbeeldingen laden vanuit een map op de server.
ja, ik zie onder "source" die optie. Maar betekent dit dat de beheerder (dus niet websitebeheerder) dan op de server waar website staat moet inloggen? (Heb ik niet zo'n veilig gevoel bij
)

Je zou een map op de server kunnen maken, waar de beheerder via een aparte FTP account bij kan.
Of anders misschien dit:
https://wysiwygwebbuilder.com/onlinephotogallery.html
Of anders misschien dit:
https://wysiwygwebbuilder.com/onlinephotogallery.html
Dat zijn 2 mooie opties die het onderzoeken waard zijn. Dank voor de richting die je me hebt gewezen!! 

Heb Online Photo Gallery extensie gekozen en uiteindelijk (nadat Hoster aan zijn kant had rechtgezet) ook aan de praat gekregen. MAAR wat ik gedaan heb weet ik niet maar ik kan in mijn brondata de ingevulde OnlinePhotoGallery niet meer openen en krijg de foutmelding-popup "most downloads"??
Druk ik op Ok dan opent zich een ander (met titel OnlinePhotoGallery) FORM die gelijk aan OnlinePhotoAlbum form is waar ik dus bijv. niet de mysql info kwijt kan?????
Heb alles een keer verwijderd en de Online Photo Gallery extensie opnieuw op pagina geplaatst. Die geopend, alles ingevoerd en opgeslagen. Weer zonder probleem kunnen openen. Maar nadat ik het project afsloot en daarna opnieuw opende kreeg ik bij het openen van het FORM weer de oude foute situatie???
Wat is hier aan de hand?
Druk ik op Ok dan opent zich een ander (met titel OnlinePhotoGallery) FORM die gelijk aan OnlinePhotoAlbum form is waar ik dus bijv. niet de mysql info kwijt kan?????
Heb alles een keer verwijderd en de Online Photo Gallery extensie opnieuw op pagina geplaatst. Die geopend, alles ingevoerd en opgeslagen. Weer zonder probleem kunnen openen. Maar nadat ik het project afsloot en daarna opnieuw opende kreeg ik bij het openen van het FORM weer de oude foute situatie???
Wat is hier aan de hand?
Waarschijnlijk is er een conflict tussen verschillende extensies.
Verwijder alle extensies die je in de tussentijd hebt toegevoegd totdat je de gene hebt gevonden waar het mis gaat.
Verwijder alle extensies die je in de tussentijd hebt toegevoegd totdat je de gene hebt gevonden waar het mis gaat.
Opgelost. Had in project ook nog een online album extensie. Die weggehaald, project gesloten en na weer geopend is alles intact gebleven.
Had beide extensies wel unieke naam gegeven maar dat helpt dus niet. Bedankt voor de oplossing.
Had beide extensies wel unieke naam gegeven maar dat helpt dus niet. Bedankt voor de oplossing.