Lettertype in keuzelijst formulier
Lettertype in keuzelijst formulier
Hoi Pablo,
Ik ben wat verbaasd over het feit dat het aangegeven lettertype in mijn keuzelijst items niet de lettertype weergeven die ik heb aangegeven in de pagina- en item eigenschappen.
De eerste keuze en de placeholder zijn wel in het juiste font, maar de items zelf niet.
Waar kan dit aan liggen?
Groet,
Nanno
Ik ben wat verbaasd over het feit dat het aangegeven lettertype in mijn keuzelijst items niet de lettertype weergeven die ik heb aangegeven in de pagina- en item eigenschappen.
De eerste keuze en de placeholder zijn wel in het juiste font, maar de items zelf niet.
Waar kan dit aan liggen?
Groet,
Nanno
Re: Lettertype in keuzelijst formulier
Wat heb je precies gedaan?
http://theaterpand.nl/nieuw-concept/test_forum.php
Een formulier gemaakt...
Via Google fonts het font Cousine geselecteerd. Dit staat ook netjes in de paginabron weergeven.
Pagina eigenschappen staat bij opmaak op Cousine en bij Stijl bij de keuzelijst staat ook weer keurig Cousine.
Bij weergave staat het font keurig op Cousine bij de eerste selectie. Bij het openen van de keuzelijst heb ik ineens een Times Roman.
Ligt dit aan mijn browser of zie jij dit ook?
Een formulier gemaakt...
Via Google fonts het font Cousine geselecteerd. Dit staat ook netjes in de paginabron weergeven.
Pagina eigenschappen staat bij opmaak op Cousine en bij Stijl bij de keuzelijst staat ook weer keurig Cousine.
Bij weergave staat het font keurig op Cousine bij de eerste selectie. Bij het openen van de keuzelijst heb ik ineens een Times Roman.
Ligt dit aan mijn browser of zie jij dit ook?
Het lettertype in de pagina eigenschappen bepaalt het 'default' lettertype voor nieuwe objecten.
Wat bedoel met 'keuzelijst formulier'?
Waar op de pagina moet ik kijken?
Een voorbeeld project, maakt eenvoudig om te zien wat je bedoeld. Want ik kan aan de HTML niet zien wat je hebt gedaan.
Een voorbeeld project, maakt eenvoudig om te zien wat je bedoeld. Want ik kan aan de HTML niet zien wat je hebt gedaan.
Zie jij de keuzelijst op mijn formulier niet dan? Kies een onderwerp...Pablo wrote: ↑Thu Dec 16, 2021 3:45 pm Het lettertype in de pagina eigenschappen bepaalt het 'default' lettertype voor nieuwe objecten.
Dat heet toch een keuzelijst?? Zo staat het ook in de Tools omschreven.
Ik niets vreemds.
Merk op dat dit een standaard HTML component is, dus de browser bepaalt hoe het eruit ziet. Dit kan per browser verschillen.
Merk op dat dit een standaard HTML component is, dus de browser bepaalt hoe het eruit ziet. Dit kan per browser verschillen.
Yes, looks like the same font to me (not Times Roman).
Ik zie het nu ook.. getest in Chrome en Edge en daar gaat het helemaal goed. In mijn browser Firefox dus helaas niet.
Probleem is 'opgelost' terwijl het er eigenlijk ook niet was.