Handje bij knop formulier
Handje bij knop formulier
Hoi Pablo,
Ik heb een Flexgrid die ik ingesteld heb als formulier en hier heb ik de standaard knop vanuit formulieren gebruikt en nou valt het me op dat de muis enkel een pijl weergeeft en geen handje. De knop heeft de functie Submit.
Hoe kan ik hier een handje van maken?
Groet,
Nanno
Ik heb een Flexgrid die ik ingesteld heb als formulier en hier heb ik de standaard knop vanuit formulieren gebruikt en nou valt het me op dat de muis enkel een pijl weergeeft en geen handje. De knop heeft de functie Submit.
Hoe kan ik hier een handje van maken?
Groet,
Nanno
Re: Handje bij knop formulier
Een formulier knop heeft standaard geen hand cursor. Dit is alleen gebruikelijk voor links.
Maar je kunt via de 'cursor' property een cursor naar keuze selecteren.
Maar je kunt via de 'cursor' property een cursor naar keuze selecteren.
Waar zit die cursor property dan?
Ohw, ben wat verbaasd met deze afbeelding, want bij de standaardknop die ik in Tools bij Formulieren zie staan, heb ik niet deze eigenschappen.
Waar in Tools vind ik deze Button dan?
Waar in Tools vind ik deze Button dan?
Dit is een schermafdruk van de Property Inspector.
Jij hebt het over de Themeable Bootstrap Button. Dit is niet de standaard knop zie ik nu.
Ik zoek in de lijst naar het vingertje, zit deze er ook tussen en hoe heet deze dan in de lijst?
Ik zoek in de lijst naar het vingertje, zit deze er ook tussen en hoe heet deze dan in de lijst?
Deze optie is ook beschikbaar voor de standaard button.
Je moet kijken in de properties inspector. Niet in de propertiebox die je oproept met je muisknop. Ga naar view en zet daar properties aan. Dan krijg je een permanent window met de eigenschappen. Daar vind je de cursor. Hij heet pointer.
Al die benamingen ook... pfff
Ik heb het gevonden, dank voor je reactie.