Custom code bij Card

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
Nanno

Custom code bij Card

Post by Nanno »

Pablo,

Ik zou heel graag een custom kleur toe willen voegen bij de standaard Card per item.
Aangezien ik verschillende genres heb, zou ik het mooi vinden om per genre een kleur aan de card te geven via php code en het if statement.
Normaal gesproken kan ik dit bij een veld toevoegen via HTML en dan custom style, maar bij een Card werkt die optie niet.

Zou het een optie of een mogelijkheid zijn dat ik dit zelf kan realiseren of is het mogelijk om dat via de software te regelen?
Dat wil dus zeggen dat ik de background-color wil overschrijven en dat deze niet in het CSS bestand komt te staan.

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

Om je een voorbeeld te geven van mijn idee kan je een kijkje nemen op de huidige (oude) website.
https://www.theaterpand.nl/2021-2022/index.php

Groet,

Nanno
Pablo

Re: Custom code bij Card

Post by Pablo »

Helaas is dit niet mogelijk bij een card.
De reden hiervoor is dat ik de card zo 'licht' mogelijk probeer houden omdat de 'card' veel gebruikt wordt.
Des te meer opties ik toevoeg, des te langzamer de gehele website wordt (ook als die opties niet gebruikt worden).
De beste manier is dus om dit via CSS te doen.
Nanno

Post by Nanno »

Hoi Pablo,

Ik heb inmiddels een oplossing gevonden met het Flex Grid. De Card is compleet vervallen op mijn website omdat ik teveel beperkt wordt in mijn mogelijkheden en die beperkingen heb ik gelukkig niet met het Flex Grid. Al vind ik het wel heel jammer dat ik er geen schaduw aan kan geven wat dan weer wel mogelijk is bij een Card. Zo is er altijd wel wat...
Het is zoeken naar de mogelijkheden en naar een mogelijke oplossing voor mijn wensen, maar ik ben tot nu toe enorm content met wat ik kan met WWB17. Als het zover is dan zal ik je mijn nieuwe website laten zien. Het is achter de schermen een enorm project geworden van meer dan 60 pagina's.

Bedankt voor al je ontwikkelingen en drijfveer om voor ons een mooi programma te schrijven waar wij weer mooie websites mee kunnen maken.

Ik kom her en der wel kleine foutjes tegen van Nederlandse vertaling die niet op de juiste plaats staat wat het soms ingewikkeld maakt wat waar in te voeren. Ik wil je daar graag van op de hoogte stellen, maar weet niet hoe jij dit graag ontvangt. Dat verneem ik graag van je.

Groet,

Nanno
Pablo

Post by Pablo »

Ik kom her en der wel kleine foutjes tegen van Nederlandse vertaling die niet op de juiste plaats staat wat het soms ingewikkeld maakt wat waar in te voeren
Je kunt dit gewoon op het forum melden. Dan raakt het in ieder geval niet kwijt in de mail.
Post Reply