reviews extension
reviews extension
Is het mogelijk om reeds bestaande reviews op te nemen in de database?
Re: reviews extension
Nee, want de extensie gebruikt een specifieke tabel structuur. Die is waarschijnliijk niet compatible met de bestaande review structuur.
Maar je kunt wel de reviews handmatig in de databsase invoeren via PHPAdmin.
Maar je kunt wel de reviews handmatig in de databsase invoeren via PHPAdmin.
De bestaande staan in CSV bestand. Maar het gaat om te veel om handmatig in te voeren.
Helaas is er geen tool om dit te automatiseren.
Uit de handleiding van de reviews extension lijkt het dat email verificatie mogelijk is, maar ik zie nergens in de demo een plek waar een email adres kan worden ingegeven.
Wanneer je 'Approval method' insteld op 'Admin' dan wordt de review niet direct zichtbaar, maar moet door de admin worden geactiveerd.
Je kunt d.m.v. Enable Email notification' een email naar de admin sturen om deze van de nieuwe review op de hoogte te stellen.
Je kunt d.m.v. Enable Email notification' een email naar de admin sturen om deze van de nieuwe review op de hoogte te stellen.
Ik bedoel eigenlijk dat in de extensie onder report strings staat success verify: your post was succesful, thank you! However, we perform email verification, to avoid spam. Please check your mailbox and click on the verification link. Maar de reviewer kan niet een mail adres invullen volgens mij.
Dit is een foutje. Deze tekst wordt niet gebruikt.
De submit knop van de gepubliceerde review extension staat deels boven de tekst
"I acknowledge and consent that my comments will be made public in accordance with the website's terms and privacy policy"
"I acknowledge and consent that my comments will be made public in accordance with the website's terms and privacy policy"
Wat bedoel je hier precies mee?
Gaat er iets mis?
Kun je iets specieker zijn?
Gaat er iets mis?
Kun je iets specieker zijn?
Ik heb de demo versie gepubliceerd. Zie https://ecocamping.be/NL/page15.php
Zou het mogelijk zijn om de mail verificatie toe te voegen aan de extentie. Dat zal ook helpen de spam te verminderen.
De breedte van het object is te smal, waardoor de tekst niet op één regel past.
Er zijn op dit moment geen plannen op email verificatie toe te voegen, maar je kunt suggesties in de 'Suggestions' sectie plaatsen.
Als er meer gebruikers hier intresse in hebben dan zal ik het overwegen voor een toekomstige update.
Er zijn op dit moment geen plannen op email verificatie toe te voegen, maar je kunt suggesties in de 'Suggestions' sectie plaatsen.
Als er meer gebruikers hier intresse in hebben dan zal ik het overwegen voor een toekomstige update.
Dat denk ik niet want je moet nog steeds de berichten controleren. Wat nu ook al kan.Dat zal ook helpen de spam te verminderen.
Is het dan niet responsive zodat het ook mobiel gebruikt kan worden?
Als reviewers hun mailadres moeten invullen is het makkelijker om via het mailadres terug te vinden of het een werkelijke klant betreft dan wanneer John of Piet een review maakt, ook als de review gecontroleerd word.
Als reviewers hun mailadres moeten invullen is het makkelijker om via het mailadres terug te vinden of het een werkelijke klant betreft dan wanneer John of Piet een review maakt, ook als de review gecontroleerd word.
De reviews extensie is wel responsive, echter als de tekst te lang is dan loopt deze naar de volgende regel.
Door de "line-height " verdubbelt dan de hoogte.
Je kunt suggesties in de 'Suggestions' sectie plaatsen.
Door de "line-height " verdubbelt dan de hoogte.
Je kunt suggesties in de 'Suggestions' sectie plaatsen.
Het gebeurd ook zelfs bij de standaardtekst van de extensie
Wat bedoel je met 'standaardtekst '?
De 1e zin achter I agree "I acknowledge and consent that my comments will be made public in accordance with the website's terms and privacy policy"
Ja, dat probeerde ik te zeggen. Omdat de zin lang is, wordt deze op kleinere schermen verdeeld over meerdere regels. De regel hoogte hoogte wordt dan twee keer zo hoog, vnawege de ingestelde line-height.
Ik zal onderzoeken of dit kan worden verbeterd.
Ik zal onderzoeken of dit kan worden verbeterd.