Listview in Tabs

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
Jorus

Listview in Tabs

Post by Jorus »

Werkt een Listview in een Tabs? De tekstkleur van Listview geeft ie goed weer in WWB maar in de browser krijg ik niet de goede kleur, zelfde probleem met kleur achtergrond (clickable default state). Op het moment dat ik de Listview uit de Tabs haal werkt alles goed ook in de browser. Valt dit op te lossen?
Pablo

Re: Listview in Tabs

Post by Pablo »

De huidge listview is niet ontworpen om in een tab te gebruiken.
Maar je kunt proberen om de tab op 'bootstrap' in te stellen.
Jorus

Post by Jorus »

Toevallig genoeg, heb ik soortgelijke probleem met Themeable menu en met Accordion. Ook als ik ze buiten de Tabs plaats krijg ik een andere incorrecte layout. Alleen wanneer ik ze op een ander/nieuwe pagina plaats, werken ze goed in de browser..
Pablo

Post by Pablo »

Als je verdere hulp nodig hebt, deel dan een DEMO project zodat ik kan zien wat je precies hebt gedaan.
Jorus

Post by Jorus »

Waar kan ik het delen?
Pablo

Post by Pablo »

Jorus

Post by Jorus »

Ik heb momenteel problemen met mijn website publishen.. is WeTransfer ook goed? Dit is de download link xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

inlogcode is 123

Probleem zit in de kleurenweergave van tabs in de preview status: de index pagina is zoals het hoort, het probleem zit in 'page 1' hier is de tabs gekopieerd (van pagina index) en er geplakt, in de de preview zijn de kleuren ineens niet goed meer weergegeven.
Last edited by Jorus on Wed Jun 28, 2023 1:33 pm, edited 1 time in total.
Pablo

Post by Pablo »

Het is voor mij onduidlijk wat er precies niet werkt.
Zou je a.u.b. alles want niet relevant is aan vraag, uit het projetc willen verwijderen zodat direct duidelijk is waar ik moet kijken?

Zie ook:
viewtopic.php?t=96388
Jorus

Post by Jorus »

Het gaat om de tabskleuren, op de index pagina worden ze goed weergegeven, maar op page1 pagina worden ze niet goed weergegeven (ze zijn dan doorschijnend)

https://ondernemerspunt.nl/demo%20wwb%2 ... 0issue.wbs

Zie ook screenshot onderaan de pagina https://ondernemerspunt.nl
Last edited by Jorus on Wed Jun 28, 2023 1:23 pm, edited 2 times in total.
Jorus

Post by Jorus »

Op een smartphone is het probleem (doorzichtige tabs) zowel voor de index als voor de page1 pagina..
Pablo

Post by Pablo »

Het demo project bevat nog steeds veel te veel objecten (200+). Dat is bijna 20.000 regels CSS code!!!
Zou je a.u.b. alle objecten die niet relevant zijn aan je vraag, uit het project willen verwijderen?

Met andere woorden:
Wannneer er probleem hebt met een tab en listview, dan zouden er in principe maar twee objecten nodig zijn om dit te demonstreren.
Op basis van het huidige project zou voor mij uren werk zijn om uit te vinden wat allemaal hebt gedaan.
Hou het simple, dan heb je ook eerder een oplossing!
Jorus

Post by Jorus »

Ah sorry wist ik niet, hierbij schoon bestand zie page2.

Even via WeTransfer link (want server issues bij Transip momenteel..)
https://wetransfer.com/downloads/700b2f ... e=sendgrid

Als je de linker tabs1 kopieert en elders plakt, dan verandert het listview van uiterlijk, in dit geval de lijnen tussen de teksten.
(in mijn eigen bestand uit zich dat ook wel in kleurwijziging van Style Background color van zowel de listview als van de alle tabs)
Pablo

Post by Pablo »

Ten eerste, geneste tabs worden niet ondersteund.
Dit is geen limiet van WWB maar van de gebruikte componenten (jQuery UI en Bootstrap). In sommige gevallen werkt het misschien wel, maar er is geen garantie dat dit altijd goed gaat.

Dit is ook gedocumenteerd in de help:
Important note:
Nested layers (including tabs) are not officially supported because of the complexity of layers. Standard layers may work, but advanced features may not work as expected. Try to limit the use of nested layers as much as possible.

Echter, ik heb zie geen probleem met het kopieren van tabs1. Voor mij werkt dit wel.
Gebruik je de laatste update van de software (18.3)?
Post Reply