18.3.3
18.3.3
De nieuwste versie 18.3.3 werkt niet in het NL. Komt steeds weer met bericht over nieuwe versie na installatie van nieuwste versie.
Tevens werkt mijn laatste project niet meer, maar dat zal wel met het voorgaande te maken hebben. Boodschap is dat het bestand niet het juiste formaat heeft.
Tevens werkt mijn laatste project niet meer, maar dat zal wel met het voorgaande te maken hebben. Boodschap is dat het bestand niet het juiste formaat heeft.
Re: 18.3.3
Je kunt de NL versie (en all toekomstige updates) hier downloaden:
https://www.wysiwygwebbuilder.com/nl/download.html
De update heeft geen invloed op je bestaande projecten, deze heeft alleen kleine wijzigingen.
https://www.wysiwygwebbuilder.com/nl/download.html
De update heeft geen invloed op je bestaande projecten, deze heeft alleen kleine wijzigingen.
Ik had dacht ik de link gebruikt maar het werkt nu in ieder geval. Als ik in 18.3.3 mijn bestand open krijg ik dus de boodschap over het verkeerde formaat.
Weet je zeker dat de melding gaat over 'verkeerd formaat'?
Wat is de exacte tekst die je ziet?
Wat is de exacte tekst die je ziet?
Error loading page: page 15
Het bestand dat u wilt openen heeft niet het juiste formaat. Waarschijnlijk is het gemaakt met een nieuwere versie van WYSIWYG Web Buidler?
Het bestand dat u wilt openen heeft niet het juiste formaat. Waarschijnlijk is het gemaakt met een nieuwere versie van WYSIWYG Web Buidler?
Als ik dan op OK klik wordt alleen de index pagina geladen.
Misschien was er eerder een melding dat er een extensie niet kon worden geladen?
Kun je het project delen zodat ik zien wat er precies gebeurt?
Belangrijk: niet het bestand opslaan anders wordt alleen de index pagina opgeslagen!
Kun je het project delen zodat ik zien wat er precies gebeurt?
Belangrijk: niet het bestand opslaan anders wordt alleen de index pagina opgeslagen!
Bedankt voor het sturen van het project.
Het heeft me wel een hele avond gekost om alle ontbrekkende extensies bij elkaar te zoeken, maar uiteindelijk is dit gelukt.
Ik hoop dat je deze de volgende keer kunt bijsluiten, dat scheelt mij heel veel extra werk.
Het goeie nieuws is dat het project voor mij zonder problemen laad, dus er is geen probleem in de software.
Ik denk dat er ergens een extensie is zoekgeraakt, waardoor het bestand niet meer kan worden geopened.
De volgende extensies worden in het project gebruikt:
AnimationMenu.uwbx
bkgstrtcher.wbx
cookiebar.wbx
cookiebubble.wbx
CSVCRUD.uwbx
DataViewer.uwbx
elevatezoom.wbx
Fotorama.uwbx
greyboxonesitewb7.6.wbx
hovertiltplus.wbx
jquerygoup.wbx
loaders.wbx
openstreetmap.wbx
particles.wbx
pdfobject.wbx
plyr.wbx
Reviews.uwbx
ReviewsResults.uwbx
rz-media-player-audio.wbx
rz-media-player-video.wbx
rz-multilang.wbx
rz-multilang_core.wbx
rz-multilang_redirect.wbx
rz-nodrag-noselect.wbx
rz-performance-booster.wbx
ShinyButton.uwbx
STS-errormessage404.wbx
timecircles.wbx
Het heeft me wel een hele avond gekost om alle ontbrekkende extensies bij elkaar te zoeken, maar uiteindelijk is dit gelukt.
Ik hoop dat je deze de volgende keer kunt bijsluiten, dat scheelt mij heel veel extra werk.
Het goeie nieuws is dat het project voor mij zonder problemen laad, dus er is geen probleem in de software.
Ik denk dat er ergens een extensie is zoekgeraakt, waardoor het bestand niet meer kan worden geopened.
De volgende extensies worden in het project gebruikt:
AnimationMenu.uwbx
bkgstrtcher.wbx
cookiebar.wbx
cookiebubble.wbx
CSVCRUD.uwbx
DataViewer.uwbx
elevatezoom.wbx
Fotorama.uwbx
greyboxonesitewb7.6.wbx
hovertiltplus.wbx
jquerygoup.wbx
loaders.wbx
openstreetmap.wbx
particles.wbx
pdfobject.wbx
plyr.wbx
Reviews.uwbx
ReviewsResults.uwbx
rz-media-player-audio.wbx
rz-media-player-video.wbx
rz-multilang.wbx
rz-multilang_core.wbx
rz-multilang_redirect.wbx
rz-nodrag-noselect.wbx
rz-performance-booster.wbx
ShinyButton.uwbx
STS-errormessage404.wbx
timecircles.wbx
Dank voor de analyse. Ik wist niet dat ik die erbij moest doen. Ik heb ze allemaal nagelopen en zijn allemaal aanwezig volgens de extensiemanager.
Misschien heb je per ongeluk een extensie hernoemd, zodat de verkeerde wordt geladen?
Op "page 15" staan de volgende extensies:
- Reviews.uwbx
- ReviewsResults.uwbx
Dus waarschijnlijk heeft het daar iets mee te maken.
Heb je een backup die je terug kunt zetten van toen het nog werkte?
Op "page 15" staan de volgende extensies:
- Reviews.uwbx
- ReviewsResults.uwbx
Dus waarschijnlijk heeft het daar iets mee te maken.
Heb je een backup die je terug kunt zetten van toen het nog werkte?
Ik heb wel backups maar die werken ook niet meer tot lang terug. Zou het kunnen helpen als ik de reviews extensie koop en activeer? Kun jij die pagina 15 verwijderen en dan het bestand terug sturen naar mij?
Ik heb de voorgaande versie dus 18.3.2. geherinstalleerd en dan ik kan het bestand wel openen invlusief page15
Dat is vreemd, wat de foutmelding heeft niets met de software zelf te maken.
Als je nu pagina 15 verwijdert en daarna 18.3.3 installeert werkt het dan wel?
Als je nu pagina 15 verwijdert en daarna 18.3.3 installeert werkt het dan wel?
Als ik de demo reviews extensies verwijder uit 18.3.3 dan kan ik het project wel openen.
Ok, dan lijkt het erop dat je corrupte review extensies hebt.
Blijkbaar waren de extensies toch niet verwijderd en ik heb ze terug in het project gezet en nu werkt het toch weer goed. Raar maar goed het werkt!