Pablo
Ik heb toch weer even uw deskundige raad van doen.
Ik wens een foto bovenaan op de eerste bladzijde te plaatsen met parallax. De foto heeft een volle breedte en wil deze op het voorbeeld in browser (F5) ook volledig zien in parallax. Ik heb praktisch alle instellingen en het voorbeeld in de tutorial bekeken, en kan de foto maar niet volledig te zien krijgen. bijvoorbeeld het hoofd op de foto krijg ik niet te zien bij F5
Ik heb onder de foto een layoutgrid geplaatst om het parallax effect te tonen.
ik stuur een demo naar de support.
Dank
parallax
Re: parallax
Wanneer je parallax gebruikt, wordt de achtergrond ingesteld op 'cover'. Dit is noodzakelijk om voldoende ruimte te creëren voor het parallaxeffect. Dit gedrag is dus logisch.
Pablo
Ik begrijp het niet goed
Je kunt toch maar bij stijl / grootte kiezen ofwel cover ofwel parallax ? Of moet ik het anders zien ?
Ik begrijp het niet goed
Je kunt toch maar bij stijl / grootte kiezen ofwel cover ofwel parallax ? Of moet ik het anders zien ?
Als je parallax kiest dan is de afmeting 'cover'. Het parallax effet wordt vervolgens door JavaScript toegepast.
Sorry voor het niet doorhebben hoe dit werkt.
Waarom kan ik dan maar een deel van de foto zien bij F5 bij parallax
en
Als ik in plaats van parallax, cover kies dan wordt bij F5 het hoofd niet getoond?
Waarom kan ik dan maar een deel van de foto zien bij F5 bij parallax
en
Als ik in plaats van parallax, cover kies dan wordt bij F5 het hoofd niet getoond?
Als de afbeelding precies zo groot is als het zichtbare scherm (viewport), dan beweegt deze niet mee tijdens het scrollen.
Het parallax-effect werkt alleen als de afbeelding groter is dan de container en dus ruimte heeft om te "verschuiven" terwijl de gebruiker scrolt.
Het parallax-effect werkt alleen als de afbeelding groter is dan de container en dus ruimte heeft om te "verschuiven" terwijl de gebruiker scrolt.
Pablo
eindelijk is mijn euro gevallen..... Dank voor uw geduld en uitleg bij mijn vraag.
Kon ik dat terugvinden in de tutorial ?
eindelijk is mijn euro gevallen..... Dank voor uw geduld en uitleg bij mijn vraag.
Kon ik dat terugvinden in de tutorial ?
Hier is geen tutorial voor, want dit is niet specifiek voor Web Builder.
Dit is nu eenmaal hoe parallax werkt.
Dit is nu eenmaal hoe parallax werkt.