Hallo.
Hoe kan ik regelen dat de bezoeker steeds de laatste website update te zien krijgt.
Nu komt het voor dat men naar een oude website kijkt en dat er verkeerde info staat.
Als de bezoeker uiteindelijk de pagina ververst ziet hij/zij de actuele info.
Elke pagina moet men dan verversen.
Oplossing ?
Mijn dank.
Wil
Ik heb de oplossing gevonden >>>> gezocht op "verversen browser"
Hierin stond de oplossing goed beschreven.
Dank
automatisch verversen
- jerryco
-

Re: automatisch verversen
Even voor de zekerheid, heb je dit aan de kant van je website opgelost? Met meta tags misschien?
// Love is the acceptance of nothing / Account age is no guarantee of efficiency ;-) ->
Above, Beyond, and @wwonderfull! <- Genuinely helps you with a powered up site that counts! Five Times Excellence!
Above, Beyond, and @wwonderfull! <- Genuinely helps you with a powered up site that counts! Five Times Excellence!
-
Aklib
-

Browser caching can be annoying, especially for frequent visitors. Adding a meta refresh or version parameter usually fixes it.
-
wil
-

Hallo dank voor de reacties.
Ik heb het opgelost met "enable cache busting" aan te vinken in de algemene instellingen van de website.
Op verschillende toestel getest en het bleek te werken.
Is deze methode niet goed ???
Op een andere manier oplossen ???
Neem aan dat dit probleem bij vele bouwers voorkomt en dat ook velen niet weten dat hun website
niet meteen ververst wordt. Wel na een manuele verversing van de browser.
Groet.
Wil
Ik heb het opgelost met "enable cache busting" aan te vinken in de algemene instellingen van de website.
Op verschillende toestel getest en het bleek te werken.
Is deze methode niet goed ???
Op een andere manier oplossen ???
Neem aan dat dit probleem bij vele bouwers voorkomt en dat ook velen niet weten dat hun website
niet meteen ververst wordt. Wel na een manuele verversing van de browser.
Groet.
Wil
- jerryco
-

Hoi, ik denk dat "enable cache busting" een prima oplossing is om caching te voorkomen.
// Love is the acceptance of nothing / Account age is no guarantee of efficiency ;-) ->
- wwonderfull
-

Ga naar Pagina-eigenschappen > Metatags. Je kunt dit toevoegen aan de sectie Door gebruiker gedefinieerd:
Hiermee kun je de cache verwijderen en de laatst bijgewerkte pagina aan bezoekers tonen.
Code: Select all
<meta http-equiv="Cache-Control" content="no-cache" />
<meta http-equiv="Pragma" content="no-cache" />
<meta http-equiv="Expires" content="0" />