Email een FORM

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
gibbel

Email een FORM

Post by gibbel »

Met de nieuwe PHP versie lukt het mij niet meer om een email te versturen vanuit een FORM.
Vanuit de hosting heb ik de melding gehad dat PHP versie 5 te vervallen komt en dat deze vervangen dient te worden door een hogere versie.
Nu heb ik de hosting aangepast naar PHP versie 8.5 en de FORMs worden niet meer gemaild de verzendknop werkt blijkbaar niet meer.
En wil die de inhoud van het FROM niet meer verzenden.

Het gaat over https://reispassie.com/700.php
Maar ook in andere websites die ik heb werkt de PHP verzending niet meer.

Kan er iemand hiermee helpen AUB?
Pablo

Re: Email een FORM

Post by Pablo »

Wanneer het eerder op dezelfde host wel heeft gewerkt dan is het meestal een (PHP) configuratie fout op de server.
Als je verder hulp nodig hebt, lees dan eerst de FAQ en geef de gevraagde informatie.
https://www.wysiwygwebbuilder.com/forum ... 10&t=32967

Er zit ook een fout in de HTML. Deze code is niet op de goede manier toegevoegd.

Code: Select all

<script charset="UTF-8" src="//cdn.cookie-script.com/s/6263c8721407f00c6a2bb01125dc1df7.js"></script>
Maar ik denk niet dat direct met het formulier te maken heeft .
gibbel

Post by gibbel »

Ik kan op geen enkele manier de PHP mailer nog aan het werk krijgen.
Het heeft eerder altijd goed gewerkt tot ik bericht kreeg van de hosting dat de PHP een hogere versie MOEST krijgen.
Ik heb die toen naar versie 8.5 gezet en niets werkt nog.
Nu ik die terug naar versie 7.4 heb gezet werkt het nog niet.

Het probleem zit in de submit knop, die werkt gewoon niet meer,,,

Als ik de hosting aanspreek dan zeggen zij dat ik eerst de PHP weer werkende moet krijgen.
En dan schijven zij het volgende:

Nu je website weer werkt, is het tijd om je website te updaten. Want in veel gevallen werkt je website niet meer door een verouderde plugin, CMS-versie … die niet met de nieuwe PHP-versie overweg kan.
Zorg daarom dat je website op de laatste versie van WordPress draait (of het CMS dat je geïnstalleerd hebt), update plugins, thema’s …

Maar op geen enkele manier krijg ik de PHP mailer nog aan het werk, de submit knop werkt gewoon niet meer.
Pablo

Post by Pablo »

De software is helemaal up-to-date dus daar ligt het niet aan.

Ik adviseer om eerst om foutieve (zelf toegevoegde) HTML te verwijderen.

Ook de ingeselecteerde jQuery versie (jquery-1.12.4.min.js) is verouderd. Selecteer versie 3.x

Verder is de submit button is geen onderdeel van het formulier.
Post Reply