Pablo
Ik wil een project herwerken.
Ik start met de indexpagina en de masterpagina. Deze heb ik bij paginaeigenschappen / diversen het type ingesteld op master-page.
De indexpagina is opgemaakt evenals de masterpagina.
Hie zit ik vast!
Als ik een voorbeeld opvraag F5 dan wordt de indexpagina niet volledig getoond . Het bovenste deel ontbreekt en onderaan de pagina boven de footer is er een lege ruimte. De pagina sluit niet aan bij de footer.
Ik stuur het project naar info@pablosoftwaresolutions.com om het te verduidelijken. Ik heb de opgemaakte pagina volledig gestuurd omdat u zou zien wat ik juist bedoel.
Wat doe ik verkeerd in de instelling omdat ik de indexpagina volledig juist zou zien?
Dank
Instellen masterpage
- marenko
-

- Pablo
Re: Instellen masterpage
Het project bevat heel veel content, dus ik weet niet precies waar ik moet kijken.
Maar het lijkt erop dat je fixed/absolute en flexible layout door elkaar gebruikt. Hierdoor staan verschillende onderdelen van de layout over elkaar heen.
Ik adviseer om voor alles dezelfde layout methode te gebruiken.
Maar het lijkt erop dat je fixed/absolute en flexible layout door elkaar gebruikt. Hierdoor staan verschillende onderdelen van de layout over elkaar heen.
Ik adviseer om voor alles dezelfde layout methode te gebruiken.
- marenko
-

Re: Instellen masterpage
Dank u wel Pablo, inderdaad ik had de masterpagina op fixed gezet en nu floating. Domme fout van mijzelf. Gelukkig kunnen we steeds weer rekenen op een krachtige support ! Veel dank !