Ik heb binnen een Layer (tevens Form), een Editbox met als Condition bij Change > Hide van een ander Editbox (heb ook andere objecten geprobeerd) Echter verschijnt de te Hiden Editbox helemaal niet nog voordat ik iets Change.
Bij de Condition> Action> Show van het Editbox verschijnt het Editbox eveneens niet.
Is dit eenvoudig te verklaren?
Condition laat alles verdwijnen/werkt niet
Re: Condition laat alles verdwijnen/werkt niet
Merk op dat 'onchange' alleen wordt getriggerd als je de editbox verlaat.
Om je hierbij te kunnen helpen moet ik precies weten wat je hebt gedaan.
Zie ook:
http://www.wysiwygwebbuilder.com/forum/ ... 10&t=82134
Om je hierbij te kunnen helpen moet ik precies weten wat je hebt gedaan.
Zie ook:
http://www.wysiwygwebbuilder.com/forum/ ... 10&t=82134
Last edited by Jorus on Tue May 21, 2019 1:36 pm, edited 1 time in total.
De logica van de conditions is niet juist.
Je hebt de button nu via de Object manager verborgen (= CSS), dit moet ook via conditions (= JavaScript).
Je hebt de button nu via de Object manager verborgen (= CSS), dit moet ook via conditions (= JavaScript).
Ik heb de button1 (via de opbject manager) weer zichtbaar gemaakt, en via het venster de condition ingesteld op "is empty >hide>button1" Dat werkt niet.. de button1 blijft van begin af aan zichtbaar. Ik heb tevens de condition/help gelezen maar zal iets niet hebben gegrepen? 

Sorry, maar de logical is niet juist.
Het 'onchange' event wordt altijd aangeroepen, omdat anders de berekening niet tijdens het laden van de pagina zou worden uitgevoerd.
Het 'onchange' event wordt altijd aangeroepen, omdat anders de berekening niet tijdens het laden van de pagina zou worden uitgevoerd.
Dank voor je feedback. Ik begrijp nu wat 'change' exact inhoud en heb deze vervangen voor 'greater than'. Alles werkt nu naar behoren.