Ik heb een ole object op mijn website www.bedandbreakfastdevisser.nl in de vorm van een bezettingskalender.
Deze wordt weergegeven in een inline frame, gemaakt in WWB10.
Nu ik WWB15 aangeschaft heb wordt het ole object niet meer weergegeven op een testwebsite.
Wat is de beste oplossing om de bezettingskalender, die in excel gemaakt is, weer gekoppeld op een pagina te te krijgen.
Dit probleem is al eens besproken en als oplossing werd aangegeven om het ole object terug te zetten in de toolbox.
Het ole object zit echter niet in de toolbox, maar onder invoegen, overige media.
Graag een reactie.
ole object
Re: ole object
OLE wordt niet meer ondersteund en ik raad af dit in moderne websites te gebruiken.
Daarom is deze optie standaard verborgen.
Als alternatief kun je een schermrafdruk maken van excel en deze als afbeelding invoegen of de lijst exporteren naar CSV.
Daarom is deze optie standaard verborgen.
Als alternatief kun je een schermrafdruk maken van excel en deze als afbeelding invoegen of de lijst exporteren naar CSV.
-
-
Pablo,
In mijn website opmaak functioneert het OLE object prima.
Graag zo ik vernemen hoe ik dit verborgen object weer kan gebruiken.
De voorgestelde oplossing is veel omslachtiger om te gebruiken.
Daarnaast moet ik e.e.a. duidelijk maken aan de gebruiker van de website (mijn vrouw) en die is daar niet blij mee.
In mijn website opmaak functioneert het OLE object prima.
Graag zo ik vernemen hoe ik dit verborgen object weer kan gebruiken.
De voorgestelde oplossing is veel omslachtiger om te gebruiken.
Daarnaast moet ik e.e.a. duidelijk maken aan de gebruiker van de website (mijn vrouw) en die is daar niet blij mee.
Het spijt me, OLE wordt niet meer ondersteund.
De optie is alleen nog aanwezig zodat je oudere projecten kan laden, als ik het helemaal had verwijderd dan zou dit ook niet meer kunnen.
Echter, het OLE object wordt niet geexporteerd naar HTML. Dit is niet mogelijk met de modern engine (Direct2d).
De optie is alleen nog aanwezig zodat je oudere projecten kan laden, als ik het helemaal had verwijderd dan zou dit ook niet meer kunnen.
Echter, het OLE object wordt niet geexporteerd naar HTML. Dit is niet mogelijk met de modern engine (Direct2d).
-
-
Oké Pablo,
Jammer, maar helaas.
Ik ga aan een oplossing werken.
Groet.
Jammer, maar helaas.
Ik ga aan een oplossing werken.
Groet.