Ik heb een website op dit adres:www.jamaican-art-records.nl en een op dit adres: www.lentjes.nu.
Allebej dezelfde html pagina's. Waarom komt op het adres: jamaican-art-records.nl niet alles mee (geen foto op de eerste pagina) en op het tweede adres wel?
zoek de verschillen
Re: zoek de verschillen
Aan de broncode te zien heb je op de pagina waar de afbeelding ontbreekt deze niet toegevoegd.
// Love is the acceptance of nothing / Account age is no guarantee of efficiency ;-) ->
Above, Beyond, and @wwonderfull! <- Genuinely helps you with a powered up site that counts! Four Times Excellence!
Above, Beyond, and @wwonderfull! <- Genuinely helps you with a powered up site that counts! Four Times Excellence!
De HTML is anders dus het lijkt erop dat je niet alles hebt gepubliceerd.
-
-
Wanneer ik de site publiseer staat er de laatste broncode in. Wanneer ik de gepubliceerde site overzet via FTP naar de locatie bij de hoster is de laatste aanpassing weg.
Misschien plaats je de bestanden niet in de juiste map op de server?
Je kan binnen webbuilder 1 project via meerdere acccounts uploaden. Volgens mij doe jij dit nu zelf handmatig.eyecatcher wrote: ↑Sun Feb 26, 2023 12:14 pm Wanneer ik de site publiseer staat er de laatste broncode in. Wanneer ik de gepubliceerde site overzet via FTP naar de locatie bij de hoster is de laatste aanpassing weg.