Pijltjes image carousel niet zichtbaar
Pijltjes image carousel niet zichtbaar
Betreft nieuw project/pagina/image carousel (op leeg pagina): bij navigation/control type op ''icons gezet''. Pijltjes (of andere icons) worden echter niet getoond in de preview. In het werkblad worden ze overigens wel getoond. Hoe krijg ik ze getoond in de preview?
Re: Pijltjes image carousel niet zichtbaar
Er zijn bij mij geen problemem bekend met de pijltjes van de carousel. Ik gebruik dit zelf bijna dageljks.
Als je hulp nodig hebt, deel dan een DEMO project zodat ik kan zien wat je precies hebt gedaan.
Als je hulp nodig hebt, deel dan een DEMO project zodat ik kan zien wat je precies hebt gedaan.
Zoals ik zeg, het is een nieuw (blanko) project/nieuwe (blanko) pagina/nieuwe carousel en heb verder niets gewijzigd (behalve aan zetten icons/pijltjes), en heb het met diverse webbrowsers geprobeerd. Ik heb verder niets gedaan maw. als ik het project deel zul je niets zien en zal het probleem alleen op mijn pc blijken te gebeuren, dat is met andere bugs (border line bij Tabs) hetzelfde geweest, probleem 'blijkt' alleen op mijn pc voor tekomen. (ik gebruik overigens de 18.3.0 versie)
Ik ben er niet zo zeker van dat dit een bug is, anders hadden andere gebruikers hier ook wel over geklaagd.
Ik wil je graag helpen maar zonder te zien wat je instellegen zijn is dat heel lastig. Als een bekend probleem was had ik dit natuurlijk al lang opgelost.
Maar je kunt het ook aan andere gebruikers op dit forum vragen als je aan mijn menig twijfeld.
Ik wil je graag helpen maar zonder te zien wat je instellegen zijn is dat heel lastig. Als een bekend probleem was had ik dit natuurlijk al lang opgelost.
Maar je kunt het ook aan andere gebruikers op dit forum vragen als je aan mijn menig twijfeld.