Maak een masterpage met twee layoutgrids. Maak een nieuwe pagina. Zet de masterpage in de properties. Voeg vervolgens een layoutgrid aan de nieuwe pagina toe. De programmatuur crasht.
Heb deze actie drie keer in een lege website herhaald ieder keer met hetzelfde resultaat.
Mvg
André
*** FIXED *** Reproduceerbare Bug met masterpage
Re: Reproduceerbare Bug met masterpage
Ik kan het probleem niet reproduceren op basis van de gegeven informatie.
Welke versie gebruik je?
Om je te kunnen helpen, heb ik een DEMO-project (.wbs-bestand) nodig, zodat ik al de instellingen kan zien.
Graag niet het volledige project, want dat kost het veel extra tijd om erachter te komen wat je hebt gedaan.
In principe heb ik alleen een klein project nodig met één pagina en object(en) die relevant zijn voor de vraag.
Zie ook de forum regels.
Voor meer informatie over het delen van een projectbestand, zie deze FAQ:
viewtopic.php?f=10&t=82134
Welke versie gebruik je?
Om je te kunnen helpen, heb ik een DEMO-project (.wbs-bestand) nodig, zodat ik al de instellingen kan zien.
Graag niet het volledige project, want dat kost het veel extra tijd om erachter te komen wat je hebt gedaan.
In principe heb ik alleen een klein project nodig met één pagina en object(en) die relevant zijn voor de vraag.
Zie ook de forum regels.
Voor meer informatie over het delen van een projectbestand, zie deze FAQ:
viewtopic.php?f=10&t=82134
Ik gebruik versie 20. Vandaag gereleased. Ik zou je graag een projectbestand sturen. Aangezien de software na de beschreven handelingen bij mij consequent crasht kan ik niets opslaan. Ik voeg lege layoutgrids toe via de mooie nieuwe balk. De instellingen zijn onveranderd na de installatie.
Sorry, maar ik denk dan niet dat ik het goed heb begrepen want bij mij werkt het zonder problemen.
De exacte instellingen zijn heel belangrijk voor mij want de software heeft duizenden opties en miljoenen mogelijke combinaties.
Kun je anders een project delen waarbij je de laatste stap niet doet?
De exacte instellingen zijn heel belangrijk voor mij want de software heeft duizenden opties en miljoenen mogelijke combinaties.
Kun je anders een project delen waarbij je de laatste stap niet doet?
Filmpje plus wbs zonder laatste stap
Last edited by aml02873 on Tue Jan 07, 2025 7:19 pm, edited 1 time in total.
Bedankt voor het project. Ik heb het nu wel kunnen reproduceren.
Er is een hotfix beschikbaar, waarin het probleem moeten zijn opgelost:
viewtopic.php?p=499881#p499881
Er is een hotfix beschikbaar, waarin het probleem moeten zijn opgelost:
viewtopic.php?p=499881#p499881
Zoals gebruikelijk weer een turboreactie. Daar houden gebruikers van. Thnxs