Crashes

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
weggum

Crashes

Post by weggum »

Hoi Pablo, de laatste tijd heb ik veel last van crashes. Dit gebeurt meestal wanneer ik in een stuk tekst dubbel click om iets aan te passen, of wanneer ik in tabel dubbelclick om een woord aan te maken, of aan te passen. Kan het zijn gezien de grote van mijn website dat ik tegen de limieten aanloop?
Groeten, Willem www.weggum.com
Pablo

Re: Crashes

Post by Pablo »

Ik nog geen andere meldingen van crashes gehad.
Ik neem aan dat je de meeste update gebruikt (20.0.3)?

De grote van de website maakt niet echt uit als je de 64bit versie gebruikt.

Om je hierbij te kunnen helpen heb ik de exacte stappen nodig om dit reproduceren.

Zie ook:
viewtopic.php?f=10&t=82134
weggum

Post by weggum »

Nee, ik maak gebruik van versie 14. Een andere melding die ik nu weer krijg is 'Er is onvoldoende geheugen' wat kan dat zijn?
Zou versie 20 deze problemen voorkomen? Ik denk dat ik die dan maar ga gebruiken. Tnx, Willem
Pablo

Post by Pablo »

Ok, dat is wel heel erg oud. Die versie wordt al een paar jaar niet meer onderhouden.

Zonder te weten wat precies het probleem is kan ik niet met zekerheid zeggen of dit in versie 20 is opgelost.
Maar je zou het kunnen proberen.
BaconFries

Post by BaconFries »

Nee, ik maak gebruik van versie 14. Een andere melding die ik nu weer krijg is 'Er is onvoldoende geheugen' wat kan dat zijn?
First please note WWB14 is no longer supported. What version of WWB14 are you using 32bit or 64bit?. If your project is larger than 2gb (memory usage) then that would explain the "out of memory message" as this is a limitation to the 32bit no matter how much system memory (PC) your have it may also explain the crashes.
weggum

Post by weggum »

OK versie 20 draait, maar op de laatste pagina waar ik mee bezig was is in de tabellen ineens de lettergrote versprongen van 10 naar 13.
Is het mogelijk om per kolom de grote van 13 terug te brengen naar 10? Als ik dit per cel moet doen kost dit wel heel veel werk. Willem
Pablo

Post by Pablo »

Dit heeft waarschijnlijk te maken met de DPI configuratie.

Zie ook:
viewtopic.php?t=85917
Post Reply