Tabel
Tabel
Pablo, kan ik de kolommen in een tabel in één keer op een bepaald lettertype zetten? Nu staat alles in Arial en ik wil alles in Verdana hebben. Tot nu toe moet ik dat steeds cel voor cel doen. Ik ben al aan het zoeken geweest, maar kan de oplossing niet vinden. Of kan ik iets instellen waardoor ik altijd in Verdana werk? Mijn website staat namelijk helemaal in Verdana. Willem. PS Ben blij met versie 20, geen crashes meer. 

Re: Tabel
Tnx, it worked!!! 

- BaconFries
-
You are welcome but all credit is to Pablo as I only referenced it in my reply
Hallo
mij lukt dit niet?
Als alle cellen geselecteerd zijn en shift ingedrukt houden wordt ga ik naar celeigenschappen
Bij celeigenschappen zie ik niet dat het lettertype kan gewijzigd worden. Alsook de kleur lettertype komt niet voor ?
Enkel kan gekozen worden voor "stijl" class
Als ik "stijl" class kies gebeurt er geen wijziging na ok gedrukt te hebben.
mij lukt dit niet?
Als alle cellen geselecteerd zijn en shift ingedrukt houden wordt ga ik naar celeigenschappen
Bij celeigenschappen zie ik niet dat het lettertype kan gewijzigd worden. Alsook de kleur lettertype komt niet voor ?
Enkel kan gekozen worden voor "stijl" class
Als ik "stijl" class kies gebeurt er geen wijziging na ok gedrukt te hebben.
Je moet de SHIFT ingedrukt houden tijdens heb selecteren van cell eigenschappen.
Pablo
Sorry maar dat doe ik de shift toets ingedrukt houden en trouwens bij cell eigenschappen zie ik ook niet dat het lettertype kan gewijzigd worden !
Ik stuur een knipsel naar support met een verduidelijking.
Sorry maar dat doe ik de shift toets ingedrukt houden en trouwens bij cell eigenschappen zie ik ook niet dat het lettertype kan gewijzigd worden !
Ik stuur een knipsel naar support met een verduidelijking.
Stap 1
Selecteer de cellen
Stap 2
Houd de SHIFT-toets ingedrukt.
Stap 3
Kies "Celleigenschappen", terwijl je de SHIFT-toets ingedrukt houdt.
Selecteer de cellen
Stap 2
Houd de SHIFT-toets ingedrukt.
Stap 3
Kies "Celleigenschappen", terwijl je de SHIFT-toets ingedrukt houdt.
Pablo
Ik had de cellen één voor één geselecteerd en had niet door dat dit via tabel selecteren moest gebeuren. eigenlijk stom van mijzelf.
Gelukkig kan men beroep doen op heel geduldige Pablo.
Hartelijk dank en nogmaals sorry.....
Ik had de cellen één voor één geselecteerd en had niet door dat dit via tabel selecteren moest gebeuren. eigenlijk stom van mijzelf.
Gelukkig kan men beroep doen op heel geduldige Pablo.
Hartelijk dank en nogmaals sorry.....